Sparka som en tvååring

Jag vill sparka omotiverat som en stövelklädd tvååring på sätet framför mig. Eller helt omotoverat är det ju inte, tjejen framför har fällt sitt säte till max så att inte jag får plats med min dator. Därför vill jag sparka, dra henne i håret och kanske nypa lite i hennes överarm så hon fattar att jag har suttit och irriterat mig på det här ett tag.

Fast de här negativa känslorna kommer att försvinna snart när jag får återse saknade ansikten, dricka vin och må gott i helgen.


Kommentarer
Postat av: josse

hahah vilken jävla brud då.. asgjobbigt läge. vilka "tider kunde du ses" ? puss

2008-10-10 @ 16:16:54
Postat av: Linda

eller så kan man luta sig fram och säga ursäkta kan du fälla upp din stol lite. Inte för att jag skulle göra så, jag skulle antagligen oxå suttit o irriterat mig, men det skulle ju va det mest lämpade.

2008-10-11 @ 10:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback