Will it be like back in the days?

Dagens Atlanta-tips: Rundvandring på CNN, det vore ju hur ball som helst, komma bakom kulisserna på den mest globala av globala nyhetsrapporteringar på tv.

Det kan verka lite konstigt att jag hetsar upp mig mer inför att åka till Atlanta än mitt egentliga resmål; Fort Myers. Fast Fort Myers i sig känner jag ju till, det som kommer göra det så underbart att åka dit är ju människorna (ok, Bud Light och Applebees också). Det är ungefär som att åka ner till Göteborg eller Halmstad, det ska bli kul att återse människor och platser som jag saknat. Atlanta är något nytt, därför jag tjatar om det.

Fast jag är lite rädd också samtidigt. Tänk om det inte kommer kännas som förut att träffa alla? Har vi fortfarande massa gemensamt? Kommer det bli tyst och pinsamt? Måste vi anstränga oss för att det ska bli "som det var förr"? Så där är det alltid när jag ska åka någonstans och hälsa på folk jag inte sett på ett tag, rädd för att man ska träffas och inse att man inte passar ihop som kompisar längre.

Fast när jag läser Jenns mail och det slutar så här "I am seriously so excited to pick you up and give you a BIG hug!!" så känns det inte så läskigt längre eftersom jag vet att hon bara skriver seriously när hon verkligen vill understryka att det är så.



I seriously love her!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback