Ovanlig promenad

Igår chockade jag alla runt omkring här och begav mig iväg på en promenad, jag gick alltså längre än ut till parkeringen :) Skulle bort till Coastal Village och hälsa på de andra svenskarna, Jenna R frågade upprepade gånger om jag ville ha skjuts, men jag stod på mig och gav mig ut i värmen.



Det var en promenad på ungefär 45 minuter, världigt varma 45 minuter men det var skönt. Mötte inte en enda person under tiden, alla tar bilen överallt här.

Här ocg var hade de lagt ut nya plattor på trottoaren, på ett ställe var den fortfarande mjuk och sånt kan man ju inte bara gå förbi utan att göra något åt:



Nu: Taco dinner
Sen: Halloween Party!

Kommentarer
Postat av: linda

haha, komiskt att du inte mötte nån. Halloween fest låter skoj!

2008-11-01 @ 07:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback