Framme :)

Jag mår bra. Jättebra :)

Flyget från Arlanda blev två timmar försenat (som tur var slapp vi flyga in en reservdel från London) vilket inte ökade mina chanser för att det skule gå bra i Atlanta.

När vi fick gå på planet igen slog jag på min mat-och-sov-klocka, sov, vaknade av matvagnen, somnade igen, vaknade och åt, osv. Så får man tio timmar att gå.

Väl på plats på världens största flygplats (!) var jag snabbare än blixten, det var många som hade bråttom till sina flyg så det blev gemensam språngmarch till passkontrollen. Som tur var gick det snabbt, killen i disken sa inget om mitt gamla förstörda visum och jag hade hyfsat bra flyt vid bagagebandet. Checkade in väskorna igen, kollade upp var min gate var.

Den låg på andra sidan, lite mer än en kilometer bort. Ny joggingtur.

Tack vare min utmärka kondition (hahaha) så hann jag fram och hade t.o.m tid över för att köpa mat och ta med den på planet.

Fort Myers lilla flygplats var ingen match efter Atlantaäventyret och det var såå kul att se Jenn som var där för att plocka upp mig.

Åkte hem till henne, satt uppe och skvallrade halva natten. Sov sött på bäddsoffan och käkade pancakes med sirap till frukost. Nu är jag i skolan, är kallt ute idag (20 grader) så jag ska hänga här tills hon slutar. Ikväll blir det shopping och mysig middag hemma.

It's good to be back!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback