Kvällsfika

Efter två Stockholmsnätter är det skönt att ligga i sin egen säng igen. Gick hem i normal tid, hann t.o.m handla, kors i taket.

Satt utanför Åhlens när jag kom tillbaka till Uppsala och väntade på Emma och Nina när min stalker dök upp igen. Den snubben är riktigt creepy alltså, fast bara grejen att han dök upp som gubben i lådan igen var så absurd att det blev komiskt och jag hade svårt att hålla mig för skratt. Kändes som en evighet innan de kom och räddade mig.

Kvällsfika på Café Linné sen, den här gången är det inte bara snack, det här måste vi göra till en vana. En god vana =)

Imorgon: Middag och utgång med tjejerna från jobbet.
Lördag: Fira Johanna!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har faktiskt ändrat uppfattning om fika. Tänkte på det häromkvällen. Det såg jätte mysig ut. Tycker oxå att vi ska börja med det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback