Sluta borra

Mår skit idag, håller tummarna för att det inte ska vara samma skräpförkylning som alla andra har haft. Om vi säger så här; det ser inte ljust ut. Har åkt hem från jobbet och planen var att sova bort den här dagen för att så att säga "kväva sjukdomen i sin linda". Men det brann ju i mitt trapphus för ett tag sen och nu håller de på och fixar till den utbrända lägenheten.

De borrar. Borrar HELA tiden. Man kan omöjligt orka hålla i en borr nonstop så länge som de har gjort så de kör säkert i skift de svinen.

Samtal en trappa ner:
Borrare 1: Tror du att det finns någon här i huset som skulle behöva sova bort sin feber idag?
Borrare 2: Ahh hon med den tunga datorväskan som stapplade in nyss såg rätt blek och hängig ut.
Borrare 1: Perfekt! Då kör vi på lite extra idag, skiter i ta lunch. Hit med den största borren vi har!

Kommentarer
Postat av: linda

undrar jag om det va nån där på festen i lördags som smittade för jag e oxå på väg neråt...inte feber iaf (bara typ en halv grad eller så) men du vet ju hur jag ser ut när jag e förkyld...(inte så illa som den gången ni häslade på mig från tunaberg ;) Men jobbar på att bli frisk, har tyckt i mig lite vitlök o så. Krya puss

2008-09-09 @ 06:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback