Skoj på skivan

Söndag igen och jag ligger på soffan och kvider, som vanligt. När kommer pizzan?

Kräftskiva ute hos Daniel igår, jag har tre myggbett som bevisar att vi sysslade med uteaktiviteter så som allsång och spring på utedass. Inneaktvitiviterna bestod av mera sång, kräft/kött-ätning och dans. Eurodiscodans på hög nivå. Va sa du? Var det 10 år sen jag senaste dansade så? Då kan det förklara dagens träningsverk. En omgrång Scatman John till och jag hade strykt med, eller iaf min bh. Dagens underkläder är inte vana vid sånna avancerade danssteg.

Det var en riktigt kul kväll, eloge till värden!

Bild 1: Det var gott!
Bild 2: Fejkade oskyldiga, ljuva miner
Bild 3: Spela då!
Bild 4: På dansgolvet, den här bilden är till dig Erik eftersom jag vet att du läser :)


Kommentarer
Postat av: josse

grymt snygg du va i rött läppstift.tyvärr passar ja inte alls i de. får bli rosa för min del.

Postat av: Danne

tack själv! jätte kul att du kom =) ett år sen kör vi igen!

2008-09-07 @ 18:52:53
URL: http://danne82.blogg.se/
Postat av: Erik

He he, tackar för den fina bilden! =)

2008-09-08 @ 14:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback