En 24-timmars till Norrland

Sådärja, då har jag varit i Norrland och vänt. Igår kväll efter jobbet satte jag mig i bilen tillsammans med en kollega och så började vi åka norrut. Tog in på hotell i Hudiksvall och sen så fortsatte vi till Härnösand där vi har varit på möte hela dagen. För någon timme sen kom jag hem till Stockholm igen.

En intensiv men kul tripp!

Min kollega frågade om jag skulle blogga om det här. "Nää, jag brukar ytterst sällan blogga om mitt arbete, majoriteten av alla som läser min blogg har ändå ingen susning om vad jag håller på med på jobbet"

"Men ska du inte berätta om de söta hundarna på hotellet då? Och den fina utsikten och den där snön som du pekade på?" frågade han då.

Javisst måste jag det. På hotellet fanns det några söta hundar och ibland så hoppade jag nästan i sätet när jag mycket ivrigt pekade på någon extra fin bergstopp eller såg lite snö som låg kvar i skogen.

Imorn ska jag på möte igen, fast i Solna. Inte lika mycket berg där.

Kommentarer
Postat av: linda

Kan vi inte göra någon resa till norrland ihop, ishotellet liksom måste man ju ha sovit i och glasiär måste ses och norrsken!

Postat av: Jasmine

Norrsken är väldigt vackert så det vill jag gärna se igen! Ishotell skulle också vara coolt så vi får väl bok in en tripp. Kanske ska värma upp med att gå till Ice Bar här i Sthlm?

2009-04-23 @ 10:26:15
URL: http://shazmine.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag är på, vill också se norrsken! Fast ishotellet vettefan, gillar ju liksom inte kyla. Fatta att sova i deras sängar, brr.

2009-04-23 @ 21:27:56
URL: http://ninamagnussons.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Nina, jag har inte hört om nån som frusit ihjäl än så du ska nog också klara dig =)

2009-04-24 @ 08:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback