Ge mig långlunch i hamnen. Gah

Det ligger en pub på nedre botten i huset där jag jobbar. Våra grannar som som också har kontor i huset men jobbar på ett annat företag hade hyrt den och bjöd in oss också i fredags. Det var jättetrevligt, både att umgås mer privat med jobbarkompisarna men också att mingla med grannarna. De känner ju till området mer än vad vi gör eftersom vi nyligen flyttat till det kontoret, så jag passade på få lunchtips.

Och vilket lunchtips sen!
Sjökrogen i Pampas Marina ligger bara ett stenkast bort och de har tydligen jättebra mat och fantastisk utsikt.


Här kan jag absolut tänka mig att äta lunch både en och två gånger när solen skiner.

På sommaren kan man t.o.m hinna med ett litet dopp på lunchen. Låter ju nästan för bra för att vara sant.

Dessutom kollade jag in deras brunchbuffé, om ingen vill följa med mig på den så går jag dit själv för den känns som ett måste.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vill följa med =)

Postat av: Jasmine

Bra! Vi kan ju kolla på lördag och försöka hitta nån helg som passar.

2009-04-07 @ 09:19:07
URL: http://shazmine.blogg.se/
Postat av: linda

Ser jätte mysigt ut.

När man säger "ett stenkast" menar man då att det ligger lika långt/kort bort som man kan kasta en sten? hehe

2009-04-07 @ 10:14:49
URL: http://lindsing.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Det är precis det som menas med ett stenkast, men nu har uttrycket förvanskats något och används väl oftast för att beskriva ett avstånd som är överkomligt.

2009-04-07 @ 11:37:08
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback