Bubble Breaker-besatt

Bevis för att jag fortfarande är i kontakt med min inre fjortis:

Jag missar att hoppa av vid min hållplats eftersom jag är helt inne i mitt spel på mobilen.


Har inte känt så här sedan Snake hade sina glansdagar. I övrigt så tycker jag att Samsung i200 är en riktig skräpmobil men eftersom det finns Bubble Breaker på den så kan jag stå ut med mycket (värdelös battertid, dålig högtalare, fult gränssnitt, osv).

Det går ut på att man ska spränga bort så många bollar som möjligt och man kan bara spränga om det är två (eller flera) bollar av samma färger som ligger brevid varandra. Jag motiverar mitt spelande genom att säga att det är hjärngympa.

Läste på en blogg (jodå, de finns fler än jag som är besatta av det här) att hans totala rekord var 666. Imorse fick jag 650 poäng på EN enda sprängning! Så då förstår ni hur bra jag är :)



Så här ser spelplanen ut när man börjar ett nytt spel



Nu har jag googlat och youtubat lite till och mitt rekord på totalt 916 verkar inte vara så mycket att skryta med som jag trodde. Såg precis ett videoklipp där en kille får till en sprängning som gav 1514 poäng.

Så bra ska jag också bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback