Roséväder

Där kom den! Värmen och solen kom på riktigt igår och jag skulle tro att det delas ut någon typ av straffavgift till dem som inte var ute och njöt av det. Trots AW med jobbet på fredagen så var jag pigg på lördagmorgonen så jag och Emely började dagen med en brunch i Rålambshovsparken, troligtvis det bästa beslut jag tagit i år. Där låg vi njöt på en filt tills det blev dags att åka in till stan. Strosade runt bland alla människor som vaknat till liv efter en lång vinterdvala. Köpte sommarklänningar och blommor att ha i håret så nu är jag redo för riktig sommar.

Vårtecken nummer två (nummer ett var utomhusölen i parken) var att sätta sig på trappan till Konserthuset och äta jordgubbar och glass. Lycka.

Vi käkade middag här hos mig på kvällen och tanken var att vi skulle ut sen. Så långt kom vi inte eftersom vi somnade på soffan efter några glas vin. Heeelt okej det med, då vaknade vi ju tidigt imorse så nu har jag precis kommit hem från träningen redo för att ta itu med allt det där man gör på söndagar (tvätta, städa, matlådor).

      

Bild 1: Nån som kom på att det där med stavgång inte var så kul ändå
Bild 2: Allt man kan behöva
Bild 3: Ingen anledning att klaga på utsikten
Bild 4: Så här ska hela min sommar se ut.  
Bild 5: Första jordgubben och första glassen på en fullsatt trappa
Bild 6: Yummie!

Kommentarer
Postat av: linda

ser strålande ut!

2009-04-05 @ 12:15:08
Postat av: josefin

ljuvligt!!!

2009-04-05 @ 18:58:18
Postat av: Jasmine

Det var det verkligen, hoppas att ni kommer och gör oss sällskap snart!

Postat av: Nina

mysigt! :)

2009-04-05 @ 20:14:22
URL: http://ninamagnussons.blogg.se/
Postat av: josefin

ja måste bóka en i en tur till dej i sthlm men blir nog typ juni tyvärr.men sover gärna på din grymt sköna bäddsova o myser :) saknar dej finaste jasmine

2009-04-05 @ 22:04:03
Postat av: Jasmine

Ja, kom kom kom! Bäddsoffan är din whenever you like så kör vi en tur på stan, besöker någon utomhusutställning, grillar i en park, lyssnar på någon skön spelning, käkar brunch på en uteservering och bara har det bra :)

2009-04-06 @ 07:53:39
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback