Påsk inom räckhåll

Igår var mitt premiärbesök på Nalen, jag och Emely var där och kollade på John ME, Name the Pet, Florence Valentin och Melody Club. Kristofer Österberg i Melody Club börjar bli tunnhårig men Electric är alltid Electric. Och Emely är min trogna konsertkompis, så trogen att hon har lovat att (under protest såklart) följa med på Orup senare i sommar.

Halvdag på jobbet idag och sen blir det påsklov!

Åker till Uppsala imorn, då blir det påskmiddag med familjen och sen fest med tjejerna på lördag.

Just det, jag har beställt sol tills dess och Nina sa precis att det ska bli 18 grader och sol på lördag. Fint, då kom min beställning fram, passar på att lägga en kopia på den till nästa helg också. Tack på förhand.


Kommentarer
Postat av: josefin

ljuvlig unge!

2009-04-09 @ 11:58:59
Postat av: Nina

Beställt och klart!

Postat av: Jasmine

Ja visst är den underbar? Både ungen och solen =)

2009-04-10 @ 19:14:50
Postat av: Tess trött tokig morsa

GLAD PÅSK :)

sett några söta påsk kärringar ??

2009-04-10 @ 19:19:57
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback