Trasiga jeans

Jag förstår mig inte riktigt på det här modet med trasiga jeans. När är det tänkt att man ska använda dem? I ett arbete där man möter kunder (eller liknande) är det ju knappast ok att gå runt i trasiga kläder. Då återstår fritid- och festoutfiten. På fest ser det för ovårdat ut (jodå jag har också sett vimmelbilder från röda mattan där kandisar har trasiga jeans på sig och de ser också ovårdade ut). Alltså kan man ha dem på fritiden. Fast inte när man gör sånt som att luncha på stan utan bara när man ska syssla med aktiviteter som kräver oömma kläder typ påta i trädgården, promenera i skogen, åka ut och fiska, osv.

Eftersom det finns sånna här byxor i var och varannan butik så verkar det ju vara en stor efterfråga på dem. Måste vara vårsolen som gör att alla får lust att påta i trädgården, promenera i skogen, åka ut och fiska och då behöver oömma kläder. Japp, så måste det vara.


Kommentarer
Postat av: Nina

Hehe. Ja så måste det nog vara =)

Postat av: stefan

sorry...men jag tror att du plockade en vuxenpoäng med detta inlägg...grattis ;)

2009-04-27 @ 23:09:27
URL: http://www.unt.se/inredningsbloggen
Postat av: Jasmine

Haha, det gör inget Stefan, jag lägger den poängen till samlingen som jag har fått genom att kolla på "Så ska det låta", brodera och helt ärligt se fram emot att mangla mina lakan =)

2009-04-28 @ 09:00:17
URL: http://shazmine.blogg.se/
Postat av: linda

Vet inte om det här handlar om vuxenpoäng utan snarare tantpoäng =P

2009-04-28 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback