Är jag bortskämd?

Jag har en känsla av att den här listan riktar sig till en något yngre målgrupp än den jag befinner mig i, just därför blir det extra roligt att fylla i den. Mina egna kommentarer står i kursivt.

Är du bortskämd?

[x] egen boxer Antar att det inte är hundrasen som efterfrågas?
[x] egen dvd
[ ] egen video
[x] egen data Data om vadå? Sitter på massa spännande information som skulle kunna sammanställas till data. 
[/] har något eget husdjur Lukas är ju lite min
[x] ditt rum är stort Vilket av dem? Inget av dem är ju gigantiskt. Eller pyttelitet för den delen
[ ] du får alltid pengar när du ber om det Verkligen inte, var kan man be om pengar?
[x] du har en hel del vänner Jorå, en heeeel del
[x] du får oftast som du vill
[x] din mobil har kamera
[x] din mobil har Mp3
[x] bredband
[x] mobil
[x] mp3
[x] ipod
[x] eget rum Två! Jag har två egna rum. Hurra för mig!
[x] egen tv

summa: 14,5

[x] säng större än 90 cm
[ ] studsmatta
[ ] pool
[ ] basktetkorg Icke, men jag är rätt bra på att pricka tvättkorgen med använda strumpor
[ ] hockeyspel
[x] cykel
[ ] pokerbord
[ ] pingisbord Okej, jag var stolt över att ha två rum, men man kan ju inte få plats med allt
[ ] bor i hus
[ ] två bilar i familjen Vilken familj?

summa: 2

[ ] Nitendo Wii
[ ] X-box 360
[ ] Gamecube
[ ] PlayStation 1 -
[ ] PlayStation 2 -
[ ] PlayStation 3
[ ] Nitendo DS
[ ] Gameboy Anvance
[ ] GuitarHero -
[ ] Singstar
[ ] Moped
[ ] Cross
[ ] Fyrhjuling

Räknas ett Nintendo 8-bitars?

summa: 0

[x] Mamma
[x] Pappa
[x] Bror
[ ] Syster
[ ] Farmor
[ ] Farfar
[x] Mormor
[/] Morfar

summa: 4½

[ ] varit på skidsemester i utlandet Sånt slipper jag!
[x] varit på solsemester i utlandet
[x] varit i Grekland
[x] varit i USA
[x] varit i Storbritanien
[x] varit i Tyskland
[x] varit i Thailand
[ ] varit i Afrika
[x] varit i Asien
[ ] varit i Italien
[x] varit på Cypern
[x] varit i något övrigt land i Europa
[x] varit i Stockholm
[x] varit i Göteborg
[x] varit i Malmö

summa: 12

[x] mer än 5 skor
[x] mer än 5 byxor
[x] mer än 10 tröjor
[x] har varit på konsert
[x] åkt båt
[x] åkt flygplan
[x] åkt tåg
[x] åkt spårvagn
[x] åkt tunnelbana Jag måste vara sjukt bortskämd eftersom jag får åka tunnelbana varje dag

summa: 9

[x] du har sovit på hotell
[x] du har sovit i tält
[x] du har sovit under bar himmel
[x] du har sovit i husvagn/husbil
[x] du har sovit över med någon
[x] du har tältat med dina kompisar
[x] du har åkt buss själv Fast med tanke på hur dåligt jag hittar så borde jag kanske sluta med det
[ ] du har åkt vasaloppet
[x] du har vunnit någon tävling
[x] du har varit ute efter klockan 02.00 Hahaha

summa: 9

[ ] ni har hemma fler än 10 kanaler
[ ] plattång Hahaha, igen
[x] laptop
[ ] gitarr
[ ] elgitarr
[ ] piano Skulle vilja se den som vill baxa upp ett piano på fjärde våningen
[ ] trummor
[ ] flöjt
[ ] stereo
[x]surroundljud 

summa: 2

[x] du har mer än 100 på msn Och pratar med ca. 50 (max!) av dem, dags för rensning 
[ ] du har mer än 200 på msn
[ ] mer än 300
[x] du får ha MSN för dina föräldrar Känns som att pappa godkände det när han la till mig på sin lista
[ ] på bdb har du mer än 50 vänner "bdb"? Är det någon typ av könssjukdom?
[ ] du har pojk/flickvän
[x] du har en vän du kan lita på
[x] ska snart på en konsert Jag hoppas det iaf, lördag, kom igen nu!
[ ] du ska snart utomlands 
[ ] du har allt man kan önska sig

summa: 4

Totalt: 57

0-10 : Har ingenting eller?
11-30: Ni har saker men ni hade kunnat ha mer Ha ha HA!
31-50: Du är normal
51-70: Sluta tjata du har allt
71-90: Överklass snobb

Nä det har jag inte. Det är därför jag ska handla nu. Behöver fil och tomater. Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback