Slutsurat

Jag surade inte särskilt länge. Botade det med lite uteserveringsöl och grillat.

Igår satt vi på ett överfullt Snaps. Kom dit redan vid kl 16 men ändå var det fullt med folk, inte helt oväntat. Men vi hade det trevligt och jag och Petra fortsatte vidare för att avsluta kvällen med en sen middag.

Idag trodde jag att det skulle vara gårdstädning, men hade tagit fel på dag, det är tydligen imorgon så jag passade på att lägga mig nere på gåren och läsa istället. Blev en promenad runt sjön också innan jag mötte upp Åsa för att handla inför kvällens grillning. Vi höll till på min gård och efter mycket om och men fick vi fyr på grillen. Eftersom den svenska sommaren är så kort så hinner man inte tröttna på grillat, utan vill bara ha mer, mer, mer.

Imorn väntar alltså gårdstädning och sen blir den öl med Malou, hoppas på att kunna lura hit henne eftersom jag vill testa uteserveringen vid "Lilla Stugan".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback