Ännu en Uppsalahelg

I helgen har jag varit hemma i Uppsala. I fredags var vi hemma hos Johanna, åt kräftor och slafsade. Det är skönt att bara komma till Uppsala utan att göra något särskilt ibland.

På lördagen var jag ute och körde, mamma kände tydligen sig så avslappnad i bilen att hon kunde prata i mobilen, det tar som gott tecken.

På kvällen var det inflyttningsfest hemma hos Stefan och Elin, så kul att få se allting live som man har läst om på bloggen. Det var en väldigt trevlig kväll, trots att jag tyckte att jag gick tidigt så var jag inte hemma förrän vid halv tre. De hade kul tävlingar också, men jag väntar fortfarande på resultatet i tipspromenaden, var det lag 1 som vann? Va, va, va?

Kommentarer
Postat av: Linda

Och "namninsamlingen" :)

2009-08-30 @ 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback