Fun Lightens comeback

Det var kul igår, massor med folk på Bryggan. Det var bara jag och Linda som var ut så vi var hos henne innan och förfestade. Vi testade på de groggar som var obligatoriska under hela gymnasietiden:



Vodka+Fanta+Fun Light

Det smakade t.o.m bättre än vad jag mindes det, fantastiskt!



Oskar den förste (drinkpinnen) fanns såklart med.

Verkligen jättesynd att jag inte vet hur man lägger in mobilfilmklipp här, annars så skulle ni själva fått en så tydlig bild av hur det var igår att ni skulle uppleva det som att ni var med på plats. Men nu kan jag inte det, häng med nästa gång istället, det blir enklare så.

På vägen hem svängde vi förbi Max. Under tiden vi var där inne var det tydligen någon som tyckte att det här var kul:



Sadlarna satt så hårt att vi inte kunde vända tillbaka dem. Det var bara att stå upp och cykla resten av vägen hem...

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja nästa gång är jag med och kör funlight-drinkar!

Postat av: Emma

Hahaha, fan va roligt med cykelsadlarna!

2009-08-13 @ 18:30:37
URL: http://emmasnya.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Mindre kul att försöka cykla på dem...



Nina: Ja, se till att bli frisk till nästa gång :)

2009-08-14 @ 09:32:01
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback