Första jobbaveckan avklarad

Åhh vad jag gillar att det händer saker som gör att det känns litegrann som att man har semester fast man inte har det. I torsdags var jag på AW med Arin, Pelle och Mickis. Det är så praktiskt att alla bor/jobbar i samma del av stan.

Igår hade jag en körlektion här i Sundbyberg. Min körlärare lurade in mig i Stockholm, dit trodde jag inte att jag skulle våga mig i första taget så det känns extra skönt att det gick så bra. Nu är inte uppkörningen alltför långt borta...

Efter körlektionen mötte jag upp Alex på stan för att ta ett glas. Det slutade med att jag blev inbjuden till hans kompis grillfest som resulterade i en jättetrevlig kväll. Världen är ju som bekant mindre än vad man tror så plötligt dyker Viggo upp hemma hos Jannike, såå kul eftersom jag inte sett honom sen i julas.

Efter en sen snabbis på Storstad åkte jag hem och nu är det lördag, vi får se vad som händer ikväll. Jag vill gå på bio och se Sommaren med Göran, men än så länge har jag inte lyckats få med mig någon. Bio, anyone?


Kommentarer
Postat av: Nina

Den vill jag också se!

Postat av: Jasmine

Se den, den var jättebra!

2009-08-02 @ 20:37:55
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback