Uppsala-Stockholm t/r

Hurra! Emma ville följa med på bio så igår åkte jag till Uppsala. Först middag på stan och sen såg vi Sommaren med Göran. Det var bättre än jag hade väntat mig, skrattade högt flera gånger.

Jag fick sovplats hos Emma och Andreas så vi gick hem dit sen. Hade med mig mig lilla bebisdatorn så den har jag fyllt upp med lite filmer och serier nu, bra.

Vi avslutade kvällen/natten med att lösa Melodikrysset, fick fuskgoogla en del svar, men vi klarade faktiskt en del själva också.

Var uppe tidigt imorse för att åka till Stockholm. Där har gått runt, runt på Söder. Flera mil, minst, har vi avverkat. Emma ville kolla i second hand-butiker. Det allra mesta var stängt pga semester eller söndag. Men vi fick ju oss en redig promenad iaf. Så redig att jag inte luckades tjata mig till en tur ut till Fjäderholmarna, där hjälpe inte ens tår i ögonvrån och en darrande underläpp för att övertala en trött Emma. Men jag har inte gett upp, nån gång ska jag lura med dig dit, barasåattduvet.




I väntan på lunchen idag




Hundar fick en alldeles egen plats på uteserveringen




Så här var det mest hela tiden, vi stod och tittade in genom skyltfönster. Fast det var ju trevligt det med.


Kommentarer
Postat av: linda

gjorde ni nå fynd då?

2009-08-03 @ 06:47:26
Postat av: Jasmine

Emma fyndade väskor, jag var bara sällskap/vägvisare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback