Utrota FarmVille

Facebook vimlar av värdelösa apps, men det finns ingen som irriterar mig så mycket som FarmVille. Helt plötsligt har min news feed fyllts med sånna här tramsigheter:



Hela tiden dyker de upp för det är fler och fler av mina vänner som lägger till den där tramsapplikationen och så får jag ännu fler värdelösa uppdateringar. Jag tror att de är dags att plocka bort de här personerna, för så här kan jag ju inte ha det.



Mina egna uppdateringar om mina apps är naturligtvis bara lustiga och nödvändiga, det tycker säkert mina vänner också. Såklart.

Kommentarer
Postat av: armine

jag fick veta häromdagen att du kan välja själv att osynliggöra just dom appsen. Om du drar musen till höger, så står det "hide" (om du har på engelska) sen så väljer du antingen "Hide xxx" personen alltså, eller "hide farmvill" myycket smidigt, så slipper man skiten :D

Postat av: Jasmine

Åhh tack! Är man en sån stor FBjunkie som jag är så måste man ju få kunna kolla sin newsfeed utan att få ont i ögonen :)

2009-08-19 @ 08:06:32
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback