Juljunkie

Gu vad jag älskar min gran, blir lycklig bara av att titta på den. Skippar glittret för jag tycker inte att det behövs. Den glittrar liksom i sig själv.

När allt pyntet är på plats (en del har inte torkat än) kommer det bilder på mästerverket.

För en sådan juljunkie som mig så är sånna här pysseldagar som knark. Därför sover jag nog i vardagsrummet inatt, kan inte riktigt skilja mig från granen så här första natten. Och så ska jag somna framför Love Actually - världens bästa julfilm.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi va fint att du ska sova med granen. Lite udda grej att inte kunna slita sig ifrån =) Men å andra sidan strålar den ju av kärlek!

Postat av: Emma

Ååh Love actually... så bra.

2009-12-13 @ 20:54:12
URL: http://emmasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback