Se upp i backen!

Det är verkligen så vackert ute att man bara vill skrika och hoppa av lycka. Snö precis överallt som knarrar under fötterna när man går. Och den fortsätter att falla. Helt underbart med en vit jul.

Idag drog jag på mig understället, flera lager med kläder och sen på med dunjackan och täckbyxorna för att vara redo att ta mig an pulkabacken i Liljeholmen. Så sjukt kul att få leka i snön utan att tänka på att akta kläderna, oroa sig för att bli blöt eller något annat trams.

      

Bild 1. Walking in a winter wonderland
Bild 2. Vattendrag i skogen som forsar fram så fort att det inte hinner frysa till
Bild 3. På väg mot backen
Bild 4. Sandra och sälen Richard är startklara
Bild 5. Fort gick det!
Bild 6. Ingen pulka utan varm choklad
Bild 7. Fem lager kläder gör mig torr och lycklig

Kommentarer
Postat av: Linda

hej vad det går i backen! Jag vill oxå dra på termobyxorna och ge mig ut på en pulka! :) verkligen snösagebilder.

2009-12-20 @ 18:58:00
Postat av: Jasmine

Jag ringde dig för att kolla om du ville åka nåt när jag kommer till Uppsala, men sen kom jag på att du jobbar alla dagar va?

2009-12-20 @ 19:14:08
Postat av: linda

Vilken dag är det du kommer till uppsala? Kanske 22a? =) hahah ja alltså imorgon då! Here va tiden går snabbt.. Men imorgon kan jag iaf (eftermiddag)

2009-12-21 @ 06:38:20
Postat av: Jasmine

Nää går inte, kommer ju inte till Uppsala förrän den 23e ju!

2009-12-21 @ 07:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback