The end 2009

Medicin kan ge biverkningar. Kul att jag prickade in huvudvärk, svullnad och missfärgad hud (som jag försökte fixa till med bus, resultatet blev om möjligt ännu sämre) såhär lagom till nyår. Men jag står på benen och det är det viktigaste. Fick ett nytt anfall igår som varade i flera timmar. Pratade med en kompis som har haft samma sak och hon tyckte att det var värre att ha gallsten än att föda barn. Skojsig sjukdom det här, men jag hoppas att kvällen blir smärtfri så att jag kan få fira nyår i lugn och ro.

Men det där var ju bara det som hände i slutet av året, här är vad jag gjort resten av 2009:

- Satte mig in i en helt ny bransch yrkesmässigt sett
- Flyttade från Uppsala till Stockholm
- Tog körkort
- Lärde mig dansa nykter
- Började på xtravaganza
- Såg så många bra konserter, men måste jag välja vinner Neil Young
- Köpte lägenhet
- Tog gitarrlektioner
- Nattbadade
- Fick världens finaste gran


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som ett fantastiskt år tycker jag!

Postat av: Jasmine

It was, it was. Spännande att se vad 2010 har att bjuda på :)

2010-01-05 @ 23:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback