Göteborg i bilder

Det var några till (förutom jag och Tessan) som lyckades fastna på bild under Göteborgsvistelsen.

               

Bild 1. Sebbe i nya snygga glasögon
Bild 2. Sexy Alexi
Bild 3. Äntligen fick vi höra den rätta versionen av "Oh mama" igen!
Bild 4. Fina, fina ni
Bild 5. Tjejdans i vardagsrummet
Bild 6. Grabbhäng i köket
Bild 7. Klackarna i golvet och händerna mot taket
Bild 8. "Hej kompis, vad glad jag är att se dig"
Bild 9. Trots att jag släpade med mig kameran ut på krogen så tog jag bara en enda bild - här är jag och Peter
Bild 10. Drömprinsen - Filmen om Em. Ingen sexscen på film har betytt så mycket för mig som den i skåpbilen.
Bild 11. Tessan och Andreas på ett juligt Liseberg
Bild 12. Söta (to be) svägerskor
13. Den där blicken igen
14. I väntan på vintern
15. Spela på chokladhjul är ett måste - oavsett om man äter eller inte
16. Varm choklad är också ett måste - men bara om man äter
17. Hejdå Liseberg, vi ses nästa år

Kommentarer
Postat av: Nina

Fina bilder! Och vad vintrigt och fint det ser ut =)

Postat av: Jasmine

Tack! Ja det var härligt att få lite julig vinterkänsla även om det måste till fejksnö för att fixa den :)

2009-12-09 @ 15:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback