Nu är det helg på riktigt

Nu sitter jag på ett fullsatt tåg på väg ner till Göteborg. Har kollat på film och det börjar bli dags att sova och läsa bort den sista tiden som är kvar tills jag kommer fram. Där väntar Tessan som ska komma och hämta mig. Känns som att det var längesen som det gick så här lång tid mellan västkustbesöken, sist jag var där var i maj. Nästa besök är redan inplanerat, det blir i februari och det är ju lite mer rimligt tidsram än ett helt halvår.

Saknar alltid mina GBG:are när jag är hemma, men skulle ändå inte vilja bo där. Stockholm är hemma och då blir det ju som en liten semester varje gång jag åker till Göteborg. Nu är det alltså läge att slå på semesterhumöret, jag har precis klivit av mitt första pass på pressjouren och nu ska jag inte ens fundera på jobb resten av helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback