Hobby

Helena eftersökte nyss en hobby. Jag vill också ha en hobby! Har massor utav uppslag men det gäller ju bara att hitta tiden för det också.

  • Skriv en bok,
  •  Börja med scrapbooking
  • Skriva en c-uppsats bara för skojs skull om något intressant och udda ämne
  • Starta en Dr Quinn-blogg där jag analyserar och recenserar varje avsnitt
  • Släktforska
  • Göra powerpointpresentationer om riktigt insöade ämnen bara för att lära sig något nytt 
  • Hitta ett dataspel som jag tycker är kul
  • Klippa ihop alla hemmagjorda filmer
  • Starta en hemsida (också den om ngt riktigt insnöat ämne)
  • Brodera och sy i mycket större utsträckning än vad jag gör idag
  • Lägga pussel
  • Baka

Det där var det som jag faktiskt kan se att jag skulle någon gång få tid till. Men mycket av det kräver att jag har minst en helg för att komma igång och kunna sitta heltid under iaf en dag eftersom det alltid är ett litet projekt att starta upp någonting. Men man ska väl ha nåt att göra på sin ålders höst också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback