Slippa shoppa

Såhär under modebloggarnas storhetstid så är det nästan tabu att säga att man tycker att det inte är så kul att shoppa. Men jag tycker faktiskt inte att det är så värst vidare roligt. Speciellt inte kläder och speciellt inte när det är vinter. Leta, köa till provhytten, trassla av sig ytterkläder och alla andra varma lager, prova det man tagit med sig, byta storlek, färg, osv. Sånt här orkar jag lägga tid på max en gång i månaden. Kan man outsourca det här på nåt sätt? Går det att lösa medan jag sover?  Vore ju jättepraktiskt isåfall.


Tänk er en utomkroppsupplevelse som sker medan jag sover. Jag vill anropa mig utomkropps-kropp, fixar du det här i helgen? Du kan ta natten mellan lördag och söndag, då brukar jag sova lite länge ifall du behöver tid på dig.


Isåfall önskar jag mig:


10 skjortor

2 kostymer

+3 extra kostymbyxor

2 kjolar


Det var bra så tack.

Kommentarer
Postat av: josefin

hade gärna åttagit mig uppdraget att shoppa åt dej vännen. lite svårt göra de till en anna bara- du hitta ju massa här i gbg sist :) men jobbsaker nu. funderar på vart man köper bäst sånt.

Postat av: Jasmine

Det är konstigt, men det är oftast när jag är nere i GBG som jag hittar grejer, måste åka ner oftare alltså! :)

2009-02-20 @ 12:49:42
Postat av: josefin

absolute!! ännu en anledning o komma ner till underbara götet! för här är vi go o gla..haha i vår/sommar åka ut till havet o grilla o dricka rosé

2009-02-20 @ 17:30:05
URL: http://josefingustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback