En vintermorgon

Helgen har börjat alldeles strålande. Har sett fram emot en lugn hemmahelg i flera veckor nu. Inte för att det inte har varit kul att åka runt, festa och träffa alla som jag tycker om, men man ska ju hinna vila upp sig också. Då är helgerna heliga, skulle nog aldrig kunna gå tillbaka till ett jobb där man jobbar helg igen.

Igår kom Emely och Linnea hit, naturligtvis kollade vi på Let's Dance. Hejdå Kitty, haha! Emely sov över här och imorse hade vi ställt väckarklockan för frukost vid sjön stod nämligen på schemat. Imore packade vi vår matsäck och tog en morgonpromenad runt sjön.

         

Bild 1. Väldigt, väldigt nära att halka
Bild 2. Promenad på isen
Bild 3. Little "Miss Rebell"
Bild 4. Frukostdags!
Bild 5. Hur man värmer frusna händer
Bild 6. Vår frukostutsikt. Jag har haft det sämre =)
Bild 7. Kom här lilla fågeln, lek med mig
Bild 8. Med mössan på trotsar jag alla minusgrader
Bild 9. Birds
Bild 10. Vilken väg ska vi ta?

Kommentarer
Postat av: josefin

Mysigt!!

Postat av: Jasmine

Det var det verkligen, nästa gång du kommer upp måste vi ta en tur runt där!

2009-02-15 @ 17:31:18
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback