De odöda

Jag har börjat läsa skräckromanen nu, den är verkligen läskig så jag har gjort en deal med mig själv: jag läser den bara när det är ljust ute. Aldrig innan jag ska gå och lägga mig. Igår när jag läste den precis efter middagen var det mörkt ute, men ändå långt kvar till läggdags, jag trodde att jag var safe, men icke!

Låg vaken och lyssnade ut i mörkret, funderade på var närmaste kyrkogård låg. Kom på att den närmaste är just den som de skriver om i boken. Fan, nu kommer de odöda och tar mig. Tack livet, det var kul så länge det varade.  

Den som saknar mig kan hämta mig Råcksta kyrkogård.


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha harkel förlåt. Ja vad ska du ut på vägarna och göra

2009-02-03 @ 11:16:06
Postat av: Jasmine

Nej jag vet inte va jag ska där och göra, nu hör jag ljud hela tiden och är mer "jumpy" än vanligt och ändå har jag bara kommit till sidan 87...

2009-02-04 @ 12:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback