Äcklig tvättstuga

De som känner mig vet att jag är absolut inte äckelmagad eller klen på det sättet men idag var det snudd på too much för mig. Testade tvättstugan idag för första gången (har äntligen hittat tvättmedlet) och de var de äckligaste maskiner jag har sett!

Ok att det säkert är många som har egen tvättmaskin i lägenheten och därför inte använder den gemensamma tvättstugan särskilt flitigt, då finns det inte så många heller som hjälps åt att hålla rent men mögel i tvättmedelsfacket är under all kritik. Min tvätt-tid började kl 12 och den första timmen ägnade jag åt att göra rent i maskinerna.

Min mormor, tvättstuge-Hitler, skulle ha fått spel, ja hon skulle nog blivit så upprörd att hon skulle stryka med på kuppen. Men när jag stod där och petade loss gamla sköljmedelsrester och förbannande mina äckliga grannar så kände jag att tvättstuge-Hitler fanns i mina gener också.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha. Våra tvättstugor är tipptopp, du får komma hit och tvätta =)

Postat av: Jasmine

Tack du, då plockar jag med mig tvättkorgen nästa helg.

2009-01-11 @ 14:39:21
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback