På plats i Sundbyberg

Jag lever!

Nyårsdagen var smärta rakt igenom (eftersom nyårsafton var så rolig!), bakfull men ändå tvungen att gå upp tidigt för att packa hela dagen och natten. Men jag hann klart. det ni!

Hade anlitat flyttfirma och tur var väl de för annars hade det inte gått, fyra trappor upp utan hiss med ca 30-40 flyttkartonger + möbler var mer än vad jag och lillebror skulle klarat av på egen hand. Men vi fick springa och bära allt vad vid orkade ändå. Träningsvärken sitter fortf i.

Det är saker överallt, igår åt jag pasta med salladsbesticken (jättegaffel och jättesked) eftersom jag inte vet var mina riktiga bestick är. Men imorn blir det ordning för då kommer Ullis upp och hjälper mig. Hon och Emely är de enda som stolt kan säga att de har sett alla mina lägenheter, bravo tjejer.

Saknar redan er i Uppsala lite så tycker att ni ska komma hit snart, typ nu :)

Nu: tillbaka till banankartongland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback