Tillbaka på Internet

Är superduperynklig just nu. Bronkithosta som får väggarna att skallra, näsa som rinner och så lite frossa på det.

YNK

Men det finns ett ljus i tunneln, idag kom modemet på posten och därmed är jag back online. Har suttit med en hopplös liten dongel sen jag flyttade men den kan man ju bara ha på en dator i taget och så är den mördande långsam, så kan jag inte ha det.

Men nu vill inte den stationära datorn vara med längre, eller snarare så att musen inte vill vara med längre. Det är orginalmusen som följde med när jag köpt datorn, den har en kula (no infrarött här inte) och så finns det ingen usb-kontakt på den. Ni fattar hur gammal den är va? Den är från 2002, rena rama stenåldern. Jag har ju såklart nån trådlös, batteridriven sak och så en gamermus också, i en okänd banankartong så klart. I mitt sjukdomstillstånd orkar jag inte leta.

Tur att jag har 4 stycken bärbara att tillgå. Viktigt med back-up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback