Bästa besöken

Hur bra har inte den här veckan varit? All good, all good. I ondags var Josse och Linda här, åt mat, pratade, slafsade. Helt underbart, skönt att ni är hemma igen tjejer.

Nästa långväga gäst kom på torsdagen - Tessan. Innan jag släppte iväg henne i stockholmsnatten gick vi och tog ett glas vin. På fredagen var det tänkt att vi skulle gå ut och vem vet, hade vi, Emely och Mylen inte suttit här hemma i en evighet så skulle vi kanske tagit oss längre än till t-banan, men det gjorde vi alltså inte.

Fast den extra sömnen som vi fick behövdes på lördagen, började med ett besök på Vasamuseet och sedan vidare till Naturhistoriska där vi klappade dinosaurier, såg delfiner som hade oralsex och testade vår reaktionsförmåga.  Tiden flög iväg och jag och Tessan fick stressa för att hinna till Uppsala, och Ninas inflyttningsfest, i tid. Var en trevlig fest, men jag tror att värdinnan var lite sömnig ;)

Jag var också rätt sömnig när jag vaknade på Lindas soffa imorse, men vi tog oss ändå i kragen och åkte till Kistagallerian jag och Tessan. Ganska nyss traskade hon iväg till stationen och satte sig på ett tåg till västkusten. Otroligt kul att haft henne här de här dagarna, det är synd och skam att GBG ska ligga så långt bort.


Kommentarer
Postat av: linda

Du måste ju upp med en snabelmus bild här med :)

2009-01-26 @ 11:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback