Teknik i köket

Jag har en riktigt frän induktionsspis med massa funktioner som jag inte känner till. Inga knappar på ugnen ser ut som jag är van vid. Själva spisdelen börjar jag få grepp om men ugnen är fortfarande ett mysterium, vet aldrig när den är klar eller om jag har den i rätt läge. Går inte att följa recepthänvisningar här inte, allt är efter eget huvud.

Frågan är vad som är bäst - fortsätta med mina hitte-på-recept (som faktiskt blir rätt så lyckade) eller läsa spismanualen som är tjockare än körkortboken?

Kommentarer
Postat av: linda

Ja men du gillar väl att läsa tegelstens böcker :)

2009-01-27 @ 12:17:22
Postat av: Jasmine

Haha, men då ska de vara historiaböcker inte tråkmanualer. Sen så finns det ju roliga manualer också (till mobilen, datorn och andra tekniska prylar).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback