Göteborg

Kände på mig att den här veckan skulle gå fort och visst har jag haft rätt, det är ju snart torsdag! Och då är det bara en dag kvar till fredag och fredag betyder Göteborg. Då blir det drinkar, darlings och dans, bra det.

Jag är inte alls sugen på att flytta dit, börjar bo in mig i Stockholm och trivs bra här, men det är alltid lika kul att komma ner. Visst är det tråkigt att så många av mina kompisar bor så långt bort men jag är ändå glad att de har buntat ihop sig en och samma stad så att man hinner med alla på ett besök. Det är ju som att direktinjicera energi direkt i blodomloppet, vem behöver lugn och ro då liksom.


Kommentarer
Postat av: josefin

inte sugen på flytta snyft hade hoppats kunna lokca ner dej en vacker dag ;) nej då förstår du trivs med den fina lägenheten nya jobbet och allt. men kommer sno ner dej hit då och då iaf

Postat av: Jasmine

Sno ner mig hur mkt du vill, jag kommer gärna =)

2009-01-30 @ 11:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback