Aerobics

När man är ny på en arbetsplast vill man ju gärna skaffa sig nya kompisar, några att hänga med på rasterna, skicka skojiga mail till och så. Därför hörde jag till min förvåning mig själv säga ja när en tjej från planeringen frågade om jag ville följa med på latinoaerobics nästa fredag.

Vad har jag gjort? Jag kan bara dansa när jag är full och har noll koordineringsförmåga. Den som inte sett någon bra komedi på länge kan ju passa på att sno åt sig en parkettplats nästa fredag. Skrattfest utlovas.


Kommentarer
Postat av: Nina

Oh latino, det låter ju skoj, det går säkert bra det där, annars får du väl hitta på dina egna moves :)

Postat av: josefin

låter ju skit skoj. om ja bodde i sthlm skulle ja gärna följa med! inte för ja heller kan man alltid skoj rpöva nåt nytt. rör på de nåt sätt så kommer du nog in i de =)

2009-01-30 @ 09:07:17
URL: http://josefingustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback