Ibland sätter jag likamedtecken mellan "behöver" och "vill ha"

Nu är det så att jag har ett litet problem; eftersom jag dansade med alldeles för stor inlevelse till Scooter på Garbos i helgen så har jag tappat min kamera.

Nu ska jag köpa en ny men vet inte vad jag ska välja? Vill ju gärna ha en systemkamera, fast den kan man inte ta med överallt (speciellt inte till Gabos). Alltså behöver jag en kompaktkamera också. Eller gör jag det? Det blir ju faktiskt helt ok bilder med mobilkameran. Köper jag en kompaktkamera nu kommer jag få vänta ännu längre med att köpa en systemkamera.

Dessutom behöver jag en ny laptop. Den jag har är släpbar och så har den en skärm som kommer att ge upp any day now. Alldeles nyss ringde en säljare från 3 så nu har jag jag skaffat ett mobilt bredband nästan gratis eftersom jag redan lägger ner en förmögenhet på min mobilräkning. Är typ guldkund där, grattis 3. Alltså vill jag ha en laptop som är icke-släpbar så att jag kan gå runt och vara uppkopplad överallt utan att få träningsvärk av den släpbara datorn anno -06.

Visste låter det som att den sån där mini-PC skulle passa mig då? Fast då är det ju så att jag skulle vilja ha en Mac också.

Nånting (detta nånting är troligtvis min budget) säger mig att två kameror och två datorer är lite för mycket på en gång.

Tar tomten emot önskelistor redan i juli tror ni?

Kommentarer
Postat av: Nina

Du kan ju alltid försöka, hehe.

Postat av: Jasmine

Det kanske är nu man ska passa på egentligen, han har väl semester nu och massa tid över =)

2009-07-20 @ 19:50:57
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback