Liten bror blir lite större

Idag fyller världens finaste lillebror år! 22 år. Fast det kan nog inte stämma för jag är rätt säker på att jag är 22 och han är ju yngre...så nej det kan inte riktigt gå ihop det där.

Såg att några av mina komisar har grattat honom och det är så kul att se. När jag kommer att påpeka det så vet jag precis hur han kommer att reagera, han kommer säga "äsch", vifta lite med handen, nästan rodna och le sådär som bara lillebror gör (med ena mungipan, som att han försöker att hålla tillbaka leendet, men det går inte riktigt) och då ser jag att han blev väldigt glad över gratulationerna.

För sån är han min lille, lille bror; ler i smyg, snäll att hälften vore nog och en arbetsmyra med härlig humor.

Kommentarer
Postat av: armine

Grattis till lillebrodern :D

Postat av: Jasmine

Armine, jag framförde det och han blev glad och tackade :)

2009-07-25 @ 21:02:27
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback