Rapport

Jag sitter här på mitt rum, hänger över datorn som står på ett bord en halvmeter bort. Det är bara där jag har mottagning, sätter jag mig bekvämt tillrätta i sängen och lägger datorn i knät försvinner den här ynkliga lilla uppkoplingen jag har hittat.

Därför blir inte det här något långt inlägg om hur bra jag är på att hitta dragläget i uppförsbacke, eller hur jag fegar när jag svänger, eller att jag idag för första gången backade något snabbare än gångfart. Nä sånt kommer jag inte berätta om.

Min lärare är helt förbluffad över mitt dåliga lokalsinne. "Skojar du med mig eller? Hur kan du inte komma ihåg det där skymda gathörnet, vi åkte ju här för några minuter sen och då sa jag att du skulle svänga vänster och sen höger för att komma tillbaka till bilskolan. Herregud, det var ett lokalsinne i världsklass det där hörrödu."

Hurra! Min körskolelärare tycker att jag är en elev i världsklass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback