Sista helgen

I fredags fick jag träffa en otroligt charmig dam. Blev bjuden på middag hemma hos Johanna, Daniel och lilla Stella. Trots att jag under kvällen hann med att likna henne vid en hundvalp, en kalv och ett marsvin så var hon det gulligaste barn jag träffat!




Först så åt vi massa gott grillat och sen blev det TP och öl resten av kvällen/natten. Det var ett TP där pluppfrågorna var på DVD, jättekul! Måste införskaffa det till min TP-samling.



När det hade blivit så ljust ute att jag vågade cykla hem (inga mylingar eller monster i sikte) åkte jag hem till mamma och pappa. Följde inte med ut till vagnen på lördagen utan istället mötte jag upp Linda på stan och så satt vi i Stadsparken resten av dagen. För en gångs skull hade vi tur med vädret - första gången den här semestern.

Nu är jag ganska nyligen hemkommen från Mattias och Linda. Känns konstigt att semestern är slut nu och att jag ska gå till jobbet imorgon, får man mjukstarta med lite sovmorgon kanske?

Kommentarer
Postat av: jOH

Haha, trots det trodde du att hon var en myling när hon vaknade och skrek. Det var supertrevligt, måste vi göra om.

Postat av: Jasmine

Ja en riktig läskig myling den där Stella :) Absolut en repris, nästa gång kör vi Garbos hos mig!

2009-07-29 @ 11:25:11
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback