Snart slut på semestern

Semestern börjar lida mot sitt slut, men som tur är så kommer att bli ett bra avslut. Imorgon åker jag till Uppsala för att fira lillebrors födelsedag på dagen och sen så ser jag fram emot grill och öl på kvällen! På lördag åker jag hem igen och då blir det utgång och söndagen som följer kommer att spenderas ute hos Mattias och Linda.

Det var ju en lite annorlunda semester i år eftersom så mycket tid gick åt till körkortet, men det har samtidigt varit rätt avkopplande. På kvällarna när skolan var slut promenerade jag längs vattnet och behövde inte tänka på någon annan än mig själv, inget jobb, inget hem som behövde städas, inga beslut som behövde fattas. Det kanske var precis en sån semester som behövdes.

Och trots att jobbet börjar igen (längtar faktiskt tillbaka lite) så finns det ju tid för skoj ändå. Hoffmaestro på Mosebacke och en tjejhelg som jag verkligen ser fram emot.

Och i höst tar vi en liten weekendtrip, heller hur? Bra det.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag skulle gärna åka på weekend! Hörde att du ska hem till Johanna & Daniel, vad skoj! :) Hälsa så mycket och ha en trevlig helg i Uppsala. Snart Siggefora, det ser jag fram emot.

Postat av: Jasmine

Jaaa vad kul! Då gäller det bara att vi bestämmer resmål och datum snart :) Njut av Kroatien nu så blir det Siggefora sen.

2009-07-24 @ 08:47:23
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback