Stryk det där jag sa om 30 grader

När temperaturen i lägenheten äntligen krypit under 30 grader så gör jag en liten tabbe; ställer mig och stryker.

Poff, så steg temperaturen (iaf den i min precis närheten och det är ju den som känns) till minst 100 grader. Hade jag haft en sådan där snitsig USB-fläkt så hade jag pluggat in den i datorn för flera minuter sen. Men nu har jag inte det så istället får jag söka på manpower.se och se om det finns någon där som söker sommarjobb som personlig fläktare (fluktare däremot kan jag hoppa över).

Kommentarer
Postat av: armine

'HAHAHA :D vi lever med samma problem! bilda klubb kanske?! ;)

Postat av: Jasmine

Jag ska börja sova i duschen eller nåt för så här kan man ju inte ha det!

2009-07-02 @ 12:35:11
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback