Suraste

Herregud vad många grejer jag hann bli sur över på bara en kvart:

- Den som hade tvättid innan mig hade inte tagit ur sina grejer ur torktumlaren

- Den som hade tvättid innan mig hade använt alla galgar i torkrummet

- Precis när jag skulle försöka höra texten i en låt åkte pendeltåget förbi och då kan man inte höra något annat än dånandet från rälsen

- Blev kissnödig precis när jag hade lagt mig tillrätta framför datorn och visste att om jag reste mig och gick på toa så skulle jag aldrig hitta tillbaka till den sköna liggställning jag hade

- Fick ont i huvudet, alla grejer som jag surade över kändes därför dubbelt så jobbiga

- Kom på att jag troligtvis hade ont i huvudet eftersom jag inte ätit. Blev sur för att maten inte var klar

- Var tvungen att göra en macka eftersom jag insåg att maten skulle ta forever innan den var klar, blev irriterad på att smöret var så hårt att det slet sönder brödet

- Satte mig i soffan för att äta min sönderslitna macka och så var Cops det första som visades när jag satte på tven. Jag hatar Cops.

- Byggde upp mitt Copshat när jag tänkte på hur TV6 för ett tag sen ändrade visningstiden på det så att det numera visas vid den tiden jag brukar äta middag, förut låg det tidigare på dagen och då fanns det ingen risk att jag såg det. Ett jäkla sätt

- Satte mig här vid datorn för att skriva ett inlägg om allt jag surar över. Just nu spelas en dålig remix på den låt jag precis slog på. Blir naturligtvis sur på alla artister som ju värdelösa remixer på sina låtar.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hatar också Cops! Men Micke älskar det, kan inte för mitt liv förstå hur man kan gilla det programmet.

Postat av: Jasmine

Jag tror att de har petat in något hemligt budskap i det där programmet som gör att killar fastnar för det för jag har inte hört en enda tjej säga att hon gillar det (inte ens kvinnliga poliser).

2009-07-22 @ 18:17:31
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback