Firade med fönstershopping

Imorse satt jag i en datorsal hos Vägverket och svarade på frågor - teorifrågor.

När jag klickade på "Avsluta prov" var det knappt så att jag vågade titta på skärmen, men där stod det GODKÄND med stora gröna bokstäver. För att fira så bjöd jag mig själv på lunch på Underbar där Petra gjorde mig sällskap.

Sen så gjorde jag något som jag nästan aldrig gör - jag gick runt i stan i flera timmar. Så nu har jag nog provknappat på varenda netbook som finns i Stockholm city. Fast det blev bara fönstershopping, vet fortfarandre inte vad jag vill ha.

Tittade på glasögon också, det är med hatkärlek jag shoppar glasögon. Det är jättekul att få ett nytt par och i det här fallet så skulle de innebära att jag kommer att se bättre än med de jag har nu eftersom jag måste gå upp i styrka. Synd bara att det är så nedra svårt att hitta ett par jag gillar. Det är ju trots allt något som jag har på mig varje dag och då måste det kännas 100% rätt. Gillar fortfarande formen på mina nuvarandre men vill ju inte inte vara tråkig och köpa ett par exakt likadana.

Datorshopping = kul
Glasögonshopping = ångestladdat


Kommentarer
Postat av: Helena

GRATTIS!! Kan knappt tro du snart ska ut på vägarna alldeles allena =)

2009-07-22 @ 19:21:35
Postat av: Jasmine

Tack! Tänk du, det kan inte jag heller fatta =)

Postat av: Emma

HURRA!

2009-07-22 @ 23:02:35
URL: http://emmasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback