Härliga Hoffmaestro & Chraa

Precis när vi kliver upp från tunnelbanan vid Slussen försvann de trista gråa molnen och sen sken solen under resten av kvällen. Åt ljuvlig sushi till middag, det kan vara så att jag måste åka till Söder lite oftare bara för att äta sushi. Efter vin och mat gick vi in på Mosebacke.

Det var fullt med folk eftersom det var slutsålt, men så fort Hoffmaestro klev på scenen så tänkte jag inte på trängseln. Det var en grym show och jag bara log och sjöng, sjöng och log. När de kastade ut en svettig handduk till publiken var det Linda som fångade den, ohh vad stolt jag blev då.

Vi stannade kvar på Södra teatern ett tag efteråt innan jag och Linda åkte hem till mig, med avbrott för en Sibyllaburgare på vägen.

Det finns hur många skakiga bilder som helst (det är svårt att hålla kameran rakt när man klappar händerna samtidigt) från kvällen, lägger upp några senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback