Hemkörning

Någon gång igår kväll hade en smart liten pizzabagare skjutit in ett reklamblad i mitt brevinkast. När jag vaknade nu imorse, lagom trött och bakis, så släpade jag mig till toaletten (ögonen var inte helt öppnade än), på vägen dit klibbade det där reklambladet  fast på min nakna fot så det första budskap som mötte mig denna söndagmorgon var reklam för pizza med hemkörning. Hemkörning! Det är inte så vanligt här så det är inte så konstigt att jag reagerade med en liten applåd.

Det är bara ett problem; man måste beställa minst två rätter för att få hemkörning och jag är ju bara en. Men den fantastiska pizzerian hade en liten a la cartemeny också och där fanns köttbullar med potatis, brunsås och lingonsylt. Det är ju typ det godaste som finns så jag beställde en sån också för att spara till senare. Pizza till frukost/lunch och husmanskost till middag, vilken höjdarsöndag alltså.


Kommentarer
Postat av: armine

det låter ju heeelt fantastiskt!! själv kom jag hem till mamma o pappa o blev väl omhändertagen med massor av god mat, tack vare att dom hade gäster :P

Postat av: Jasmine

Det slår ju pizza+husmanskost med hästlängder! Too bad att jag var så seg i lördags, vi får göra ett nytt försök snart igen!

2009-06-15 @ 09:16:29
URL: http://shazmine.blogg.se/
Postat av: armine

absolut vi gör om det och då ska jag med hålla ut längre för vi åkte hem ganska så direkt efter att ha kommit till utestället...

2009-06-15 @ 21:22:17
URL: http://armine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback