Mmmmm, Marabouparken

Jag förstår om ni har varit lite oroliga idag och det är säkert många som har ställt sig frågan:

"Kommer hon att hitta till parken? Eller går hon för långt och promenerar bort till Alvik?"

Ni kan vara lugna, jag kom dit och det var väldigt vackert. Barnskratt som kvillrade från den lilla plaskdammen, ljudet av en kubb som träffar en annan och massa härlig grönska som stängde ute trafikbullret. En perfekt stund för mig, min bok och sushi.




Den enda gången jag gick vilse var när jag skulle gå hem igen. När jag var på väg in i parken så tyckte jag mig se en annan ingång som låg närmare den väg jag skulle ta hem så när parken stängde kl 20 så gick jag åt det hållet. Surprise, surprise så hittade jag inte tillbaka till den utgågen så när jag vandrade runt där bland buskarna trodde vakten att jag försökte gömma mig för att kunna stanna kvar efter stängning. Efter att jag hade försäkrat honom om att jag faktiskt har otroligt dåligt lokalsinne så var han så snäll och hjälpte mig ut.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Grattis! ;)

Postat av: Jasmine

Tack tack! Nästa gång satsar jag på att komma både in och ut ur parken utan problem. Babysteps, babysteps.

2009-06-27 @ 07:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback