Jag visste väl att de där modebloggandet måste ha någon funktion

Jag vill tacka mina bloggande vänner som alltid lägger upp massa modebilder på grejer som de har shoppat. Det gjorde nämligen att jag började fundera på var alla bilder ni lägger upp kommer ifrån, men så kom jag på att de flesta större klädkedjor i Sverige har ju produktbilder ligger ute på sina hemsidor.


Alltså behöver jag (i princip) aldrig ge mig ut på stan igen för att sök-shoppa (dvs. inte veta exakt vad jag ska ha, på inköpslistan står exempelvis något så vagt som "klänning"). Nu kan jag ju bara gå in på nätet, kolla igenom mina favoritbutiker, finns det inget där som jag gillar behöver jag ju inte åka in till stan. Gu va skönt!

Kommentarer
Postat av: josefin

haha älskling du är för underbar. trodde du ja fota allá kläder. japp så bra så man kan spana på hemsidan o se kolla irl i butikerna :)

Postat av: Danne

tänk vad internet kan vara bra till =)

2009-03-22 @ 13:29:34
URL: http://danne82.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Ja visst är det! Snart kommer den här bloggen vara fylld med bilder på handväskor, kjolar och annat...eller inte =)

2009-03-22 @ 17:30:13
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback