Brevkniv

Jag är superkass på att ta hand om min post. Eftersom jag kliver över den när jag kommer hem (i enstaka fall plockar jag upp den, sorterar ut det som ser viktigt ut och lägger det i "viktiga papper-högen", utan att öppna det såklart) så borde jag sätta upp en "ej raklam tack-skylt" på dörren. Men om jag inte får någon reklam så kanske jag går miste om något riktigt bra erbjudande? Dumt att riskera det liksom.

Nu har jag kommit på hur jag ska göra hela posthanteringen lite roligare, det som behövs är en brevkniv. Göra en lite cermoni av det hela där jag sätter mig med min brevhög (aka. räkningar) och sprättar upp dem elegant med en brevkniv.

Jag har bara ägt en brevkniv i hela mitt liv och den var inte ens särskilt bra. Nu behöver jag en ny.

Var köper man brevknivar? På Posten?



En tjusig samling brevknivar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback