Hänt i helgen

Något försenad kom jag fram till Uppsala i lördags. Vi hade förfest hos Karin och sen blev det 04-gasque på ÖG, vi var kvar till slutet, kan inte komma ihåg sist jag orkade stanna så länge på krogen, men tiden gick så snabbt. Var dåligt med Laila-moves på dansgolvet men jag tyckte att vi skötte oss bra ändå. Bäst skötte sig Karin som tog över ett obemannat DJ-bås.

Tog en tur på stan innan jag satte mig på tåget.. Fastnade inne hos Nina på Vagabond där man fick designa sina egna skor. Jag prydde mina med en blomma, mitt namn och ett Orup-citat, så tjusiga så.  

Igår var jag hos Mattias, Linda och småtjejerna i Sollentuna hela dagen, fikade, promenerade och blev bjuden på middag. Det är så härligt att komma ut dit, lyllo mig som har sånna vänner.
 
Just det, har ju faktiskt shoppat också (utöver de egendesignade skorna); vårjacka, skor, 2 träningsbyxor och 3 träningstoppar för 655 kr. Slå det om ni kan :) Alla de de grejerna stod på min inköpslista så nu behöver jag inte ränna runt på stan på ett tag, skönt!

Kommentarer
Postat av: josefin

ska du lr har du börjat träna?? vart? skoj :)

vilka e mattias o linda har de små tjejer leka barn gu så skoj :) vill oxå,va blidde de för vårjacka då? puss sötaste

Postat av: Jasmine

Nu när mitt simkort har gått ut så tränar jag på gymmet som ligger precis vid jobbet. Men det ser så dumt ut att sitta i baddräkt på en träningscykel så jag fick uppdatera garderoben lite =)



Mattias är min gamla jobbarkompis från Pronto och Linda är hans sambo. Hon har två små tjejer (8 och 4 år) som är hur söta som helst.



Vårjackan är en vanlig grön sak, lite längre än midjekort. Finns säkert nåt modeord som beskriver vad det är men jag nöjer mig med att säga en tunn, grön vårjacka i bomull =)



Hur är det med dig? Jobbar du mycket? Puss

2009-03-30 @ 15:03:54
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback